Креативний підхід у процесі вивчення іноземної мови випливає з її загальної стратегії. Цією стратегією є комунікативний підхід, адже головним завданням випливає навчити учнів вислювлювати власні думки та враження. Мова розглядається як засіб спілкування й вивчається через особисту діяльність учнів. Урок іноземної мови розглядається як діяльність спілкування, обговорення, вирішення творчих проблем. Типовими завданнями є пошуково-креативні: заповнення інформаційних прогалин, рольові ігри, вирішення проблем, складання ментальних карток (схем), презентація творчих проектів, презентація (захист) проекту (тощо). Захист творчих проектів якнайкраще допомагає сформувати в учнях креативний підхід до презентованого матеріалу, навчити публічного виступу та взаємодіяти один з одним на уроці оцінюючи виступ кожного.


Провідними формами роботи на уроках виступає групова робота та робота у парах. Саме ці форми роботи допомагають кращі сформувати творчий потенціал учнів, адже тренують позитивну взаємозалежність учнів, індивідуальну відповідальність, командний дух та повагу до кожного представника групи, команди.